2023. május 30., kedd

Bleib mit mir! 20. rész


„Bárcsak tudnék hinni, és néha minden erőmmel azon is vagyok, hogy higgyek, csakhogy az elmúlt néhány évben semmi olyasmi nem történt velem, ami arra utalna, hogy akár csak egy szemernyit is jóindulatú valaki vigyázná a lépteimet.”
- Lionel Shriver: Beszélnünk kell Kevinről


20.
Lisa


Nem tudtam aludni. Már minden lehetséges testhelyzetet kipróbáltam, de azt az egyet sehogyan sem találtam, ami segített volna végre elaludni. Fáradt voltam, viszont az agyamat nem tudtam kikapcsolni. Tom csókját éltem át újra és újra. Éreztem az ízét a számban, a bőröm lángolt érintésének emlékétől, a testem pedig reszketve vágyakozott a teste után. Nem csak a szívem lüktetett szapora ritmusban, minden egyes porcikám begerjedve sikoltozott Tom után. Ezek után csoda, hogy csak aludni nem tudtam, és nem kapott lángra az ágy alattam. Utáltam magam, amiért ilyen hatással volt rám. Utáltam magam, amiért hagytam, hogy megcsókoljon. Ha akkor erősebb vagyok, most nem a párnát szaggatnám darabokra kínomban.

Irigykedve hallgattam Edo egyenletes szuszogását. Legalább ő alszik. De miért is ne tenné? Az ő élete olyan egyszerű. Most még csak eszik, iszik, alszik, piszkít, később meg néha odatartja a hátsóját valami alfahímnek, aztán ennyiben ki is merül a romantika. Igazságtalan az élet, igaz?

Már azt sem tudom, mióta könyörgöm minden este elalvás előtt a szerelemért… Erre tessék! Nem szerelmet kapok, hanem őt. Tomot. Ez a büntetés? Vagy ő a próbatétel, az akadály, amit le kell küzdenem, hogy végül megkaphassam azt, amire mindennél jobban vágyom?

Bosszúsan nyögve rúgtam a takarót az ágy végébe. Kimásztam az ágyból, majd Edo fölött óvatosan átlépve elhagytam a szobát. 

A konyhában kisebb káosz fogadott. Egy pillanatig értetlenül pislogtam, de aztán eszembe jutott, hogy anyu nincs itthon. Megint üzleti útra ment, és csak három nap múlva jön haza. Fintorogva engedtem vizet a vízmelegítőbe, és álltam neki a mosogatásnak. Úgy döntöttem, ha már nem tudok aludni, akkor legalább kezdek magammal valami hasznosat. Az nem lényeges, hogy hajnali négy volt. Még szerencse, hogy már egyre korábban világosodott.

Míg a tányérokkal szerencsétlenkedtem, gondolatban összeállítottam a napirendemet. A nap minden egyes percére kellett találnom elfoglaltságot, hogy lelkiismeret-furdalás nélkül utasíthassam vissza Simone ebéd- és vacsorameghívásait és a Gordonnal közös filmezéseket. A közelébe sem akartam menni annak a háznak, amíg az ikrek el nem tűnnek onnan. Nyolckor már a sövényt vágtam, de közben az órát is figyeltem, hogy mikor izzíthatom be végre a fűnyírót. 

Nyugodtan rám lehet aggatni a hülye-címkét, de a stressz és az idegeskedés kihozza belőlem a háziasszonyt. Ez van. Ilyenkor tudom összeütni a legfinomabb kajákat, a legformásabbra megnyírni a bokrokat, türelmesen végigtologatni a fűnyírót az udvar minden egyes négyzetcentiméterén és a mosógépen ülve végigvárni egy másfél órás programot, csak nyugodt szívvel azt mondhassam: Bocsi, épp mosok.

- Edo, ne rágd a vezetéket! – kiabáltam túl a fűnyíró zúgását. Edo már kezdett az őrületbe kergetni. Ha nem a gereblye nyelét rágcsálta, akkor a vezetéket, folyton a lábam alatt kolbászolva. Tizenegykor már a hátamon is folyt a víz, de nem érdekelt. Le akartam fáradni, leginkább agyilag. – Edo! – kiabáltam minden eredmény nélkül. Megsértődött, hogy letiltottam a rágcsáról, és inkább átpréselte magát a szomszéd udvarra a nyitva hagyott kertkapun. – Hát ezt nem hiszem el – sóhajtottam. Annyi pozitívuma volt a dolognak, hogy legalább nyugtom lehet egy kicsit.

Tíz perc múlva jött vissza, mikor már pakoltam, és olyan koszos volt, mint egy kismalac.

- Hogy nézel ki te szerencsétlen? Megint belemásztál a virágágyásba? – tettem csípőre a kezeimet. – Ne csodálkozz, ha legközelebb Gordon majd jól hátsón billent.

A fejemet csóválva kapartam elő a külön Edo fürdetésére beszerzett hatalmas műanyag edényt. Szerintem már ebből tudta, hogy pancsi lesz, mert az udvar legtávolabbi sarkába húzódott, onnan figyelte a ténykedésem.


(Eredeti bejegyzés: 2011. december 17.)


\m/(-.-)\m/

10 megjegyzés:

  1. Anyám... szóhoz nem jutok!!! Nem tudok megszólalni.. komolyan... Ez.. ez... Ahogy leírtad Tom reagálását, meg ahogy Játszik ezzel a szerencsétlennel... :) Imádtam! Nagyon jó!!! :D :D

    VálaszTörlés
  2. Szerencsétlen? Ez tetszik XD
    Igazság szerint féltem, hogy nem fog nektek tetszeni, hogy Lisa így kivetkőzött magából, és átment bosszúállóba :S
    De ha azt mondjátok, hogy nem lett erőltetett és túlzó, akkor elhiszem :))

    VálaszTörlés
  3. Sztem nagyon jó ötlet volt.. nekem is nagyon tetszik.. és nem erőltetett, tök természetes.. sztem én is igy cselekednék.. bár az a borsós furi lett volna Simonék előtt LOL, de itt az is szupi volt.. IMÁDOM!!!!!!!
    ui:A háttér nagyon király:)
    puszii

    VálaszTörlés
  4. Hehh XD Bár azért én még belestem volna Tom fejébe egy icipicit, mert kíváncsi lettem volna, hogy mi zajlik le abban a perverz fejében :PP Jó tudom, javíthatatlan vagyok xD
    Nagyon nagyon jó lett, imádtam! Hozd a folytatást mihamarabb!

    VálaszTörlés
  5. Hát igen, az a borsós nekem se nagyon tetszik benne :S De szalonképesebb dolog nem jutott eszembe...

    VálaszTörlés
  6. Még a következő részben is bőven beugorhatunk Tom fejecskéjébe, perverz gondolatok után hallgatózni :D

    VálaszTörlés
  7. nana, én nem azt mondtam h a borsós nem tetszett:P:P csak h furi, a valóságban ilyen a filmekben van.. de ez sztori, itt elengedheted a fantáziád:):) <3

    VálaszTörlés
  8. Szerintem is nagyon jó ötlet :) :) Imádom, és legalább szórakoztató :)

    VálaszTörlés
  9. Az igen :)
    Csajszi !!
    Nagyon jó lett :D
    Egyszerűen imádom :) Ahogy szegény Tom szenved ..hát igen megérdemli..:)
    És Lisa borsós jelenete :D Szinte láttam magam előtt :D Ahogy majd megfullad Tom a puszta látványtól ...pedig hát csak kivette a borsó szemet :D Na igen ...
    És csatlakozok Gizmoo-hoz tényleg nagyon és szórakoztató lett:)
    Le vagyok nyűgözve :D Azt tudtam ,hogy jó író vagy :)És a néhai .."nem lett jó" " nekem nem tetszik " eloszlásaidat minden egyes részben megcáfolod :D
    Szoval :) Hajrá és csak így tovább..váeom a kövit :D
    Puszim <3

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm, Minikeee, és nektek is lányok :D
    Egy nagyon jó ismerősöm úgy fogalmazta meg, hogy mindenkinek meg akarok felelni :S
    De talán pont ettől olyanok az írásaim, amilyenek...

    VálaszTörlés

Bleib mit mir! 33. rész

„Az ember a múltban találja meg a jövőjét, s mindkettő része egy oszthatatlan egésznek.” - Frank Herbert