2023. december 10., vasárnap

Bleib mit mir! 31. rész


„Olykor jobb, ha elfelejtjük a magyarázatokat és mentségeket, magunk mögött hagyunk embereket és helyeket, mert máskülönben lerángatnak bennünket.”
- Tammara Webber: Törékeny


31.
Tom


Büszke volt magára, hogy ilyen ügyes kis bosszút talált ki Lisának. Folyton szívta a vérét a csipkelődéseivel, most viszont úgy érezte, végre lehetősége van mindebből visszaadni valamit. A fagyi-nyalás teljesen spontán ötlet volt, de amikor meglátta a gyöngyöző falú dobozt, tökéletes lehetőség volt a bosszúra.

Egyedül feküdt Lisa ágyában. Már percek óta türelmesen várta a lányt, de az csak nem akart megjelenni. Pedig azt hitte, eléggé felkorbácsolta Lisa érzékeit ahhoz, hogy mindent hátrahagyva rohanjon utána. Arra viszont alkalmas volt az egyedül töltött idő, hogy végre ő is végig gondolja a történteket.

Tényleg megkérte, könyörgött Lisának, hogy legyen a barátnője?

Ha pár héttel, vagy csak nappal korábban valaki ezt mondja neki, valószínűleg kineveti. Azonban Lisa valami olyan újdonságot, eddig ismeretlen érzéseket, gondolatokat, reakciókat váltott ki belőle, melyek egyrészt megrémítették, másrészt viszont arra sarkallták, ne hagyja elveszni a lehetőséget. Lisát. Persze, azért a Billel folytatott beszélgetés is adott egy kis lökést, rávilágított pár dologra, azonban mégsem úgy indult neki az estének, hogy mindenképpen kisajtol Lisából egy igent.

Erre most ott feküdt abban a nevetséges pólóban, levenni viszont esze ágában sem volt. Lisa-illata volt. Na, ezzel sem fog soha senkinek eldicsekedni… egy Törpillás női pólóban fekszik a barátnője ágyában, a dugó nyulakkal tarkított alsóról nem is beszélve.

- … beszéltük – hallotta meg Lisa hangját valahonnan a nappali felől. Kíváncsi volt, hogy kivel beszélhet az éjszaka közepén, helyesebben hajnalban. Kimászott az ágyból, majd az ajtóhoz lopózott, mint valami tolvaj. – Lucas, kérlek, részeg vagy – jutottak el hozzá most már tisztábban Lisa szavai. Tudta, ki az a Lucas. Lisa egyik csoporttársa, aki aznap este is ott volt a kocsmában, és folyamatosan Lisát ostromolta. De Lisa minden egyes próbálkozását hárította. Részben ennek is köszönhető, hogy Tom elszánta magát a lánnyal kapcsolatban. Látta, Lisa hogyan hárítja Lucas közeledését, hogy csak neki, Tomnak engedi meg, hogy átölelje a derekát biliárdozás közben, míg a trükköket tanítgatja, és hogy csak ő kapott Lisától szerencse puszit csocsózáskor. – Én most leteszem – jelentette ki Lisa. – Neee, kérlek… Igen, valaki más… Nem, nem ismered… Mondom, hogy még sosem találkoztál vele!

Hogyan? Hisz bemutatta nekem, futott át Tom agyán. Egy mondat elég volt ahhoz, hogy elbizonytalanodjon. Először azt hitte, Lisa róla beszél, de amikor azt mondta, Lucas nem ismeri azt a bizonyos másikat, felébredt benne a kétség.

- Nem Tom az… újságíró – mondta ki Lisa azt a mondatot, amitől Tom a leginkább tartott, és amitől legszívesebben a világból is kiszaladt volna. – Aludd ki magad! Szia – köszönt el bosszúsan Lisa. Tom hallotta, hogyan koppan a mobiltelefon az asztalon, majd Lisa csoszogó lépteit a nyuszis mamuszban. Csak a hallottakra tudott koncentrálni. Elgondolkodva, a darabkákat illesztgetve ült le Lisa ágyára.

- Még ébren vagy? – lépett be Lisa. – Tom? – szólította meg ismét. – Minden rendben? – ült le mellé az ágyra, kezét Tom karjára simítva.

- Kivel beszéltél? – kérdezte halkan Tom, Lisa aprócska kezét bámulva.

- Tessék? – kérdezte Lisa meglepődve. – Ja, öhm, csak Lucasszal – legyintett a szabad kezével. – Tudod, a magas szőke.

- Mit akart? – Még mindig nem nézett Lisára.

- Bevallotta, hogy szeret – nevetgélt zavartan Lisa –, de leráztam, nyugi – paskolta meg a karját, mikor azonban meg akarta csókolni őt, Tom elhúzódott tőle. – Mi a baj? – kérdezte értetlenül. – Valami rosszat mondtam? Ha Lucas a baj, mondtam neki, hogy nem vagyok szabad. – Míg beszélt, próbálta felvenni Tommal a szemkontaktust, eredménytelenül.

- Nekem is mondhattad volna – nézett rá végre Tom, szemeiben a megbántottság és a csalódottság tükröződött.

- Ezt most nem értem – rázta meg a fejét Lisa.

- Nem, persze – állt fel hirtelen Tom, majd lekapta magáról Lisa pólóját. – Olyan vagy, mint a többi – dobta a lány ölébe a percekkel korábban még imádott ruhadarabot.

- Mi a francról beszélsz? – állt fel Lisa is, teljesen összezavarodva. – Mi az, hogy olyan vagyok, mint a többi?

- Nem kell a műsor – rázta le magáról Tom Lisa kezét. – Tudom, mit akartál. Pedig azt hittem, te más vagy – mondta, míg a fürdőszobába sietett és összeszedte a ruháját –, de te is csak egy könnyűvérű liba vagy, mint a többi.

- Tessék? – dadogta Lisa ledöbbenve, az ajtóból figyelve Tom mozdulatait.

- Mi van, süket vagy? – vágta oda durván Tom, ahogy elviharzott Lisa mellett. – Hagyj engem békén! – mondta még utoljára, mielőtt kilépett volna a bejárati ajtón.


( Eredeti bejegyzés: 2012. január 19. )


\m/(-.-)\m/

6 megjegyzés:

  1. IMÁDOOOM!!!! még még még még:):) Igazából engem még mindig érdekelne, hogy Lisának miért kellett orvoshoz járnia? Érzem, h Tom félreérti a helyzetet!!:D:D
    szupi lett
    puszii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Leona :)
      És annyit elárulok, idővel minden kiderül, hidd el...

      Törlés
  2. Kellett egy kis idő, miután elolvastam, hogy írni tudjak!
    Hogy miért? :) Mert érzelmileg, annyi minden volt benne... Vagyis nem, de mégis annyira jól megírtad, hogy baromi nagy hatással volt rám! Tomot imádom! És azt is, hogy végre Lisa is engedett... tényleg imádom!
    És Tom reakcióját is értem! Azt hiszem én is ezt tettem volna a helyében,még ha meg is kellett volna hallgatnia Lisát... vagy legalább elmondnia, hogy pontosan min akadt ki...
    De hát akkor nem maradna nekünk semmi izgalom a kövi részre, igaz?? :D :D :D
    Szóval nagyon-nagyon várom! És ne aggódj azért, hogy mennyi időbe telik megírni, mi itt maradunk, hiszen fantasztikus az egész! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Gizmoo :)
      Nem gondoltam volna, hogy ilyen hatása lesz az írásomnak...
      És valóban, meg kellett volna hallgatnia, de az érzelmei erősebbek voltak.
      S bár azt mondod, nem kell aggódnom az idő miatt, én mégis úgy érzem, nem érdemlitek meg, hogy így megvárakoztassalak titeket :)
      Puszi <3

      Törlés
  3. Szia!

    Hát Izzie nem is tudom mit mondjak,valahogy már nem tudom szavakba önteni ami gondolok.
    Egyszerűen ,minden egyes írásod fantasztikus.
    Tom és Lisa úr isten ,olyanok voltak mint egy igazi szerelmes pár.Nagyon édesek voltak :D:D
    A fagyis jelenet meg vmi áhhh...fenomenális lett :D:D
    És a végén az a teló hívás..nagyot ütött , ezt nem vártam volna:D Tomot megértem ,hogy kiakadt ..de nem volt fair ,hogy magyarán leribancozta ...és hogy nem hallgatta meg.

    Ohhh Izzie nagyon nagyon siess a kövivel ...mert nem lehet sokáig bírni nélküle :D
    Aszem bevalhatom ,hogy függő lettem *.*
    Puszim <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Minike :)
      Ezek szerint sikerült elérnem a célom. Azt akartam, hogy igazán egy párnak tűnjenek, hisz így sokkal nagyobb jelentősége van az elválásnak :D
      Próbálok sietni a folytatással :)
      Puszi <3

      Törlés

Bleib mit mir! 33. rész

„Az ember a múltban találja meg a jövőjét, s mindkettő része egy oszthatatlan egésznek.” - Frank Herbert