2011. október 2., vasárnap

Wenn ich weine... - új történet [előzetes]


Egy új történet körvonalai kezdenek kibontakozni a fejemben...
Nem tudom még, hogy mikor fogom hozni az első részt. Talán már csak akkor, ha a Für dich allein-t befejeztem... Ja, és ha a képből még nem jöttetek volna rá, akkor itt Bill karaktere lesz majd a középpontban...
Addig is írjátok meg nekem nyugodtan, hogy mi a véleményeket mindezekkel kapcsolatban...


******

"Az eddigi életem nem volt épp túl fényesnek nevezhető.
Az anyám 12 éves koromban lelépett, az apám meg alkoholista. Bár anyám elhagyott, minden hónapban pénzt küld nekem, mert tudja, hogy apámtól nem sok mindenre számíthatok.
És mégis... Ennek ellenére is gyűlölöm az anyámat. Hisz ha szeretne, ha fontos lennék neki, nem hagyná, hogy szenvedjek, és magával vitt volna, mikor elmenekült a saját otthonából.
De ő magamra hagyott.
Cserben hagyott..."



\m/(-.-)\m/

4 megjegyzés:

  1. Hm... Izgalmasan hangzik... Ha te írod csak az lehet :) Kíváncsi vagyok, hogy lép majd be az életébe TH stb. stb. :) :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, igazán aranyos vagy :D

    VálaszTörlés
  3. Én is kiváncsi vagyok, milyen lesz!!:D:D Várom az első részt, sok sikert:D

    VálaszTörlés
  4. Egyetértek a többiekkel.:) Bill ^^ <3

    VálaszTörlés

Bleib mit mir! 33. rész

„Az ember a múltban találja meg a jövőjét, s mindkettő része egy oszthatatlan egésznek.” - Frank Herbert