2013. február 5., kedd

Novella...

Régen jelentkeztem utoljára, bocsánat. Régen tettem közzé új írást, bocsánat.
Beígértem egy novellának kis túlzással nevezhető dolgot, még karácsonyra... Gondolom feltűnt, hogy a határidővel kicsit elcsúsztam.
DE!
Először úgy terveztem, hogy egyben fogjátok megkapni, és nem is lesz túl hosszú. Most viszont úgy döntöttem, két részre bontva fogom feltölteni a " novellát " - egy picit terjedelmesebbre sikeredett. [ 15 oldalnál tart a Word-ben, bár ez annyira nem is nagy baj, ugye? ]
Na szóval, ha minden jól megy, és sikerül kitalálnom egy normális címet (mert még nincs nevén nevezve a drága), akkor a délután folyamán hozom a történet első felét.

Legyetek jók, szép napot!
Puszi!

\m/(-.-)\m/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bleib mit mir! 33. rész

„Az ember a múltban találja meg a jövőjét, s mindkettő része egy oszthatatlan egésznek.” - Frank Herbert