2011. augusztus 15., hétfő

Für dich allein 40. rész [előzetes]


"A konyhában ült az asztalnál, s hatalmas kortyokban tüntetett el egy pohár vizet.
- Adjak pólót? - kérdeztem hátam mögött a mosogatóval. Nem válaszolt, csak bólogatott, s felém nyújtotta karját. - Mi az? - fogtam meg kezét, s szinte azonnal az ölébe húzott. Míg karjait szorosan a derekam köré fűzte, arcát a vállgödrömhöz szorította. A gyomrom nagyot rándult, mikor megéreztem forró leheletét és puha ajkait. - Hé, nagyfiú! - kaptam el a combomon végigsimító kezét. - Nem szívesen mondom ezt, de én álmos vagyok - kuncogtam, mert orrával megcsiklandozta a nyakam.
- Én meg éhes - szívta be ajkai közé nyakam érzékeny bőrét.
- Tom... - nyögtem. Ennyi is elég volt, hogy remegni kezdjen a gyomrom. Mégis erőt vettem magamon és kibontakoztam az öleléséből. Durcás pofit vágva nézett rám. - Haragszol rám? - pillogtam rá hatalmas boci szemekkel, közben a pólóm alját gyűrögetve.
- Az egész a te hibád! - morogta sértődötten. - Fincsi illatod van - villantotta rám hamiskás mosolyát.
- Na, gyere, Szimat! - húztam magam után mosolyogva."

\m/(-.-)\m/

4 megjegyzés:

  1. Szimat! :DD
    jaj, nagyon várom a következő részt :)

    VálaszTörlés
  2. ó anyám.... alig várom, hogy feltedd az egészet : :D :D :D :D

    VálaszTörlés
  3. siess vele, mert már olyan rég volt rész:)

    VálaszTörlés
  4. Igyekszem. Szerintem holnap este már fogom hozni.

    VálaszTörlés

Bleib mit mir! 33. rész

„Az ember a múltban találja meg a jövőjét, s mindkettő része egy oszthatatlan egésznek.” - Frank Herbert