2011. augusztus 31., szerda

Mi a fene?

Úgy tűnik kaptam valami díjacskát... :D
Nem igazán tudok mást mondani azon kívül, hogy köszönöm kateetrix!!
- Szabályok -
  1. Tedd ki a logót a blogodra.
  2. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.
  3. Írj ki magadról 7 dolgot.
  4. Küldd tovább 7 írónak. (Ne felejtsd el belinkelni a blogukat)
  5. Hagyj megjegyzést a blogjukon, hogy meglepetés várja őket. 
- Magamról -
  1. Az anyukámmal kettecskén élünk (a bátyó már kirepült a nagy k-betűs életbe).
  2. A jelen szent pillanatában épp pályakezdő munkanélküli vagyok (a diplomával majdhogynem kitörölhetem a s*ggem)
  3. Imádok olvasni!!! Anita Blake a nagy favorit, J. R. Ward Fekete Tőr Testvériségét is imádom... Nem kezdem el felsorolni az összes kedvenc írómat, így inkább csak néhány témát mondok: vámpírok (nem Twilight fényben járok-csillogok!), krimi, thriller, fantasy, természetfeletti, sorozatgyilkosokról szóló ism. könyvek...Ugyanannyira szeretek zenét hallgatni, mint olvasni! Ha rajtam múlna, reggeltől estig csumára tekert hangerő mellett élnék - viszont gondolni kell a szomszédokra...
  4. Ha elkap a gépszíj, sorozatfüggővé tudok válni kettő perc alatt, és olyankor az isten nem robbant ki az ágyból... Ja, imádom az animéket, de abból is inkább a kicsit elvontabbakat - Jó ez így hülyeség, mert az anime eleve elvont - Kedvencek: Claymore, Black Blood Brothers, Devil May Cry, Monochrome Factor... usw.
  5. Az írás számomra önkifejezés. Mindazokat a dolgokat, amiket megélek, gondolok és érzek, általában az írásaimban tudom kiadni magamból. A barátok terén rossz tapasztalataim vannak, sok dolog van az életemben, amit nincs kivel megosztanom, viszont az írás révén helyrepakolhatom ezeket.
  6. A körmeimre a szivárvány bármely színét örömmel felkenem, a sálaimat magam készítem (kötöm), tériszonyom van, utálok takarítani - a bátyám régebben azzal húzott, hogy Batman sikoltozva rohanna ki, Pókember viszont otthon érezné magát :D
  7. Imádok kajálni - piszok nagy probléma, hogy konyhai analfabéta vagyok... Csoki-bolond vagyok, a kávémat meg (mások szerint) hányingerkeltően édesen iszom :D
    Imádtam a kolis szobatársaimmal kocsmázni; hajnalig csocsózni, sört inni, és böfögésben lealázni a pasikat...
    Ja, néha megborul az elmém, és olyankor előkaparom a jógamatracon.
- Akiknek továbbküldöm - 
(Előre is bocsi, de nem tudok többet, nem vagyok nagy blogolvasó, meg a nagy részük már megkapta a maga díját.)
  1. http://emilith.blogspot.com/
  2. http://thinmyworld.blogspot.com/
  3. http://youaremyperfectlove.blogspot.com/
Még egyszer köszönöm a díjat!
Puszi <3

\m/(-.-)\m/

9 megjegyzés:

  1. hát igen meg érdemled a díjat!!!!:)
    az én díjamat is megkapod csak így írásban:)
    "Az egyik legjobb történet író díját":)
    Már nagyon várom a kövi részeket mond a két történetből siess:)

    Puszi<^3
    Gréti:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, Gréti, aranyos vagy :D
    Puszi <3

    VálaszTörlés
  3. Gratu a díjhoz!!!

    Nekem a kedvenc sorozatom (amire mellesleg totál rá vagyok kattanva) az a Gossip Girl a favorit könyv pedig a Csitt csitt.

    Meglepődtem h nem vagy olyan Twilightos (persze én sem vagyok fan).
    Bár én jóval fiatalabb vagyok nálad... :D

    U.i.: Nagyon tetszik a profil képed x)

    VálaszTörlés
  4. ugyan Izzie nincs mit csak az igazat mondom :)
    nagyon jó vagy csak így tovább:)

    Puszi<3
    Gréti:)

    VálaszTörlés
  5. [Adri] A Csitt, csitt szerintem is jó könyv, úgy tudom, van folytatása is. Kíváncsi vagyok, hogy magyarul mikor jelenik meg. A Twilight-sorozatot olvastam, tetszett, de ennyi, a filmet meg kifejezetten utáltam.
    Fiatalabb?! Úristen! Pont ma mondtam anyunak, hogy egy vén szatyor vagyok... Na, puff neki!
    A profilképet én is bírom :) Tetkóra vadászás közben találtam. Mikor közöltem bátyámmal, hogy majd szeretném magamra varratni, kis híján a homlokomba építette az Actimeles dobozt... Most szólj hozzá...

    VálaszTörlés
  6. nincsmiit :D igazáán megérdemled :d
    A csitt csitt-et én is olvastam, és nagyonbejön, meg is van könyvben :D
    a második része elvileg most októberben fog kijönni, és a 3.-egyben az utolsó-pedig majd egy év múlva. amcsiban a 3. akkor fog kijönni amikor a 2. itt magyarul :D:D

    amúgy te hány évesis vagy ? ha van diplomád akkor olyan 22-25 körül lehetsz, ugye ? xd

    by: riix. :3

    VálaszTörlés
  7. Novemberben fogom tölteni a 23-at

    VálaszTörlés
  8. Én úgy tom szeptemberben jelenik meg a 2. rész.

    A 23 nem is sok!! :) <33
    A tetkóson nagyot mosolyogtam :D

    Névtelen: végülis egész jól jártunk annak ellenére h egy évvel le vagyunk maradva...egymás után olvashatjuk a kettőt!! :D Én már olvastam a 2. részt angolul és nagyon jó!! Bár sztem a 3. részben lesz majd a java!! :D

    És hát a kedvenc ( nem meglepő) Folt!!! Nekem kéne egy olyan pasi <333

    VálaszTörlés
  9. Ja és még annyit Izzie, hogy a huszas évei a legjobbak az embernek , nem?? Legalábbis az én nővérem szerint így van (21 éves)

    Persze nem lehet könnyű neked, ahogy olvastam. Sajnos a NGAYBETŰS élet már csak ilyen. De azért sok sikert!!! :D

    VálaszTörlés

Bleib mit mir! 33. rész

„Az ember a múltban találja meg a jövőjét, s mindkettő része egy oszthatatlan egésznek.” - Frank Herbert