2014. május 9., péntek

Heartache 3. rész


Cím: Heartache
Alcím: I thought my heart was bullet-proof
Kategória: Hetero
Műfaj: Romantikus
Szereplők: Niall Horan / saját szereplő
Chapter 03


„Nem hiszem, hogy könnyebb lesz valaha is. Csak hozzászoksz az ürességhez, a veszteséghez, és megtanulsz vele élni.”
– Alyson Noël


    Péntek délelőtt sikerült beszélnem Paullal is. Szerencsére mégsem alakultak olyan rosszul a dolgok, mint amire számítottam, egyelőre még meg van a munkahelyem. De nem csak emiatt volt fontos ez a telefonbeszélgetés. Meg kellett kérnem, hogy ne mondja el senkinek, hol vagyok, kivéve Eleanornak. Szükségem volt a jelenlétére. Ő volt az egyetlen, akinek őszintén elmondtam mindent, ami Vele volt kapcsolatos. Egyedül ő tudta, milyen törést, okozott bennem az, hogy visszautasított az, akiért mindent feláldoztam volna.
    Péntek este, mielőtt a bátyám hazament volna a látogatási idő lejártakor, visszakértem tőle a telefonomat. Kénytelen voltam neki odaadni megőrzésre, mivel minden percben az a gondolat járt a fejemben, hogy felhívom Őt, és pont ezért kellett óvintézkedéseket tennem. De ahogy kettesben maradtam a mobilommal, ismét viszketni kezdtek az ujjaim.

Holnap délelőtt be tudnál jönni hozzám? Unatkozom :(

    Gyorsan egy sms-t pötyögtem Elnek. Még ugyanabban a percben megérkezett a válasz:

Igen. Vigyek valamit?
A hűtődet! Éheztetnek… Csak magadat… Oké, valami kaját, de csak mert ilyen erőszakos vagy :)
Bírd ki még egy kicsit, korán ott leszek ;) Pihenj! Puszi

    Nem csak Eleanor látogatása miatt vártam a szombat reggelt. Ma azt mondta az orvosom, hogy végre kiveszik a draint, feltéve, ha már nem jön le több folyadék. Nos, úgy legyen.
    Szombaton, a reggeli vizit után megérkezett a reggelim, egy darab korpás kifli és pár szelet párizsi. Fintorogva bámultam a szekrényre helyezett tányért, de a világ minden kincséért sem nyúltam volna hozzá. Az sem tudott meggyőzni, hogy a gyomrom már hangosan kiabált. Bár, az is lehet, hogy a túlzott has nyomkodás miatt reklamált. Valamilyen oknál fogva, minden egyes vizit alkalmával megkínoznak vizsgálat címszó alatt.
    - Nem megy a varázslás, Hermione? – rezzentem össze a nem várt hangtól.
    - Nem, hogy a fene essen bele – mosolyodtam el. Miközben El az ágyam felé lépegetett, felvette a földről a tollamat, amit már legalább tíz perce bámultam. Meg sem próbáltam felvenni, hisz még a bugyimat is alig bírtam felhúzni pisilés után, nemhogy lehajolni a földig.
    - Hogy vagy? – tette le a táskáját az ágyam végébe a lábamhoz, majd kibújt a kabátjából is.
    - Az előző napokhoz képest klasszisokkal jobban – dobtam le magam mellé a rejtvény újságot. – Vigyázz a túlfolyómra – figyelmeztettem, még mielőtt véletlenül kirántaná a hasamból a csövet.
    - Fáj? – húzta el a száját fájdalmasan.
    - Inkább csak kellemetlen – vontam meg a vállam. – Örülök, hogy itt vagy – jegyeztem meg halkan.
    - Hamarabb is szólhattál volna – fogta meg a kezem, s megpaskolta a kézfejem. Láttam rajta, ha nem félne, hogy esetleg fájdalmat okoz, már rég a nyakamban lógott volna. – Lehet, hogy haragudni fogsz, de Louis is itt van – sütötte le bűnbánóan a pillantását.
    - Nem haragszom – mondtam, és valóban így is gondoltam.
    - Kopp-kopp – jelent meg az ajtóban az emlegetett szamár. – Aucs, sápadt vagy, mint egy vízi hulla – tette szája elé a jobb kezét. – De – vette elő másik kezét a háta mögül –, ettől talán visszatér a színed – vigyorgott a sóvárgó arckifejezésem láttán.
    - Kérem – nyöszörögtem szinte már könnyes szemekkel, a hihetetlenül ínycsiklandóan kinéző szendvics felé nyújtogatva kezeimet.
    - Gondoltam – forgatta meg a szemeit, miközben a kezembe nyomta a finomságot.
    - Meddig tudtok maradni? – kérdeztem két falat és az elégedett sóhajok között.
    - Ameddig szeretnéd – ült le Louis is az ágyamra, csak ő a másik oldalról.
    - Ha rajtam múlna, akkor itt is aludnátok – kuncogtam.
    - Charlie – szólalt meg El. Már percek óta láttam rajta, hogy kérdezni akar valamit, de még gyűjti hozzá a bátorságot.
    - Igen? – pillantottam rá várakozóan.
    - Miért vagy itt? – húzódott távolabb, én viszont nem tudtam volna rá haragudni a kérdésért.
    - Senkinek nem mondhatjátok el – sóhajtottam nagyot. – Ígérjétek meg! Főleg te! – mutattam Louisra. – Pletykásabb vagy, mint a nagyanyám.
    - Én nem is! – ellenkezett sértődötten.
    - Kérlek, ez nagyon fontos nekem. – Szinte már könyörögtem. – Én… - vettem nagy levegőt. – Elvetéltem – piszkáltam a takaróm szélét.
    - Istenem, Charlie – csuklott el Eleanor hangja, majd a következő pillanatban körülfogtak a karjai.
    - Nincs semmi baj – paskoltam meg a karját. – Ennek így kellett történnie – találkozott a pillantásom Louis szomorú tekintetével.
    - Miss Blake, a doktor úr már várja. Kiveszi a draint – zavarta meg az intim pillanatot az ügyeletes nővér.
    - Juhé – örömködtem visszafogottan, majd amilyen gyorsan csak tudtam, lekászálódtam az ágyról, halk nyögések és jajgatások közepette. – Rohanok – humorizáltam, mivel a tempóm egy csigáéhoz hasonlított. – Sietek vissza – kacsintottam Elre.
    - Bolond – csóválta meg a fejét mosolyogva, és megtörölte a szemeit.
    A csövet kivették, a sebet átragasztották, én meg még mindig nem voltam képes végignézni magamon. Azzal ugyan tisztában voltam, hogy úgy nézhetek ki, mint a Hasfelmetsző egyik áldozata, de a látványra még nem készültem fel.
    Mikor visszatértem a szobámba, El és Louis összebújva sutyorogtak, érkezésemkor viszont azonnal szétrebbentek.
    - Zavarok? – néztem körbe zavartan, ahogy az ágyam felé lépegettem.
    - Hogy ment? – hagyta figyelmen kívül a kérdésemet El. Összehúzott szemekkel méregettem. Magához képest gyanúsan viselkedett.
    - Egész jól – ültem le óvatosan, kezemet a hasamra szorítva. – Holnap a varratszedés után mehetek haza.
    - Jöjjünk be érted? – csillantak fel azonnal Louis szemei. Esküszöm, ilyenkor féltem tőle.
    - Majd Ed hazavisz – ráztam a fejem. – Egy ideig nálam fog lakni… Amíg nem leszek jobban – vontam meg a vállam. – Jelenleg a zoknimat sem tudom egyedül felhúzni – húztam el a számat.
    - Tudod, hogy én szívesen segítek bármiben – mosolygott rám azonnal El.
    - Tudom. – És valóban így is gondoltam.


    Úgy vártam a vasárnap reggelt, mint más Karácsonyt. A reggeli vizitnél szerencsére a saját orvosom kínzott meg, így rögtön meg is kérdezhettem, hogy valóban mehetek-e.
    - Fél tíz körül visszajövök és kivesszük a varratokat – mondta, míg a hasamat tapogatta. – Úgy látom, nincs jele fertőzésnek vagy gyulladásnak – állapította meg.
    - Mehetek? – kérdeztem reménykedve.
    - Én nem látom akadályát – mosolyodott el, miután felemelte pillantását a kórlapomról. – De csak saját felelősségre, hivatalosan csak hétfőn engedhetnénk ki.
    - Igen, tudom – bólogattam bőszen, és fél kézzel már a telefonomat kerestem.
    - Hívhatod a taxit – adta a kezembe a készüléket, mivel túl messzire sikerült eltúrnom az ágyon.
    - Köszönöm – ért fülig a szám. Ahogy dr. Burke kilépett az ajtón, már hívtam is a bátyámat. – Szia, Ed! – kezdtem azonnal. – Képzeld, ma hazaengednek – újságoltam el neki a jó hírt, nem hagyva szóhoz jutni.
    - Nagyon örülök neki – felelte. Azonnal hallottam a hangján, hogy valami nincs rendben.
    - Mi a baj? – kérdeztem rá félve.
    - Nem tudok érted menni – sóhajtotta. – Vissza kell mennem Limerickbe. 
    - Tessék? – csúszott fel a hangom. – De megígérted, hogy velem maradsz egy kicsit – görbült sírásra a szám. Ahogy felmerült annak a lehetősége, hogy egyedül kell lennem, összezárva a gondolataimmal és a lelki kínlódásommal, legszívesebben ordítva zokogtam volna. Szükségem volt a társaságra, hogy ne a történtekre gondoljak minden egyes percben.
    - Sajnálom, Charlie – kért bocsánatot, hangjában őszinte sajnálattal.
    - Akkor már el sem tudunk búcsúzni? – kérdeztem. Az igazat megvallva fájt, hogy csak így lelép, mintha már nem is számítanék.
    - Nem hiszem. Két óra múlva megy a gépem.
    - Köszönöm szépen, azért legalább szólhattál volna – morogtam az orrom alatt. – Akkor, szia! – Nem vártam meg, hogy válaszoljon, bontottam a vonalat. Ezt azért nem vártam volna a saját testvéremtől. Képes lett volna egyetlen szó nélkül elmenni, pedig tudta, hogy szükségem van a segítségére. Nagyot sóhajtva, a könnyeimet legyűrve kerestem ki a következő telefonszámot. – Szia, El, akadt egy kis probléma.



\m/(-.-)\m/

2 megjegyzés:

  1. Sziiaa:)
    Hát, egy hajszál választ el a bőgéstől, mivel éppen szerelmetes kamaszlány vagyok, és konkrétan minden szerelmes dolgon el tudnám bőgni magam. :D de nem is ez a lényeg...
    Ami a lényeg: iszonyúan nagyon nagyon nagyon tetszett! ♡
    A srácok és El nagyon jól kitervelték, hogy Charlie és Niall tisztázhassák a dolgokat. Niall és Tommo párbeszédén jókat nevettem, aztán Niall a végén annyira kis drága volt.♡
    Miért nincs folytatása? Legyen valami kis picike folytatása kérleeek kérlek kérlek!*-* olyan kis prológus-féleség. Persze nem akarlak utasítgatni, csak egyszerűen nagyon szeretem olvasni az írásaidat. :)
    És nagyon örülnék annak, amit az elején írtál. :)
    puszi♡
    Fancsi
    u.i.: kicsit hosszú lett, bocsánat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Fancsi!
      Megint csak gyors voltál, és egyelőre úgy tűnik, az egyetlen is :(
      Na de térjünk át a fontosabb dolgokra!

      Örülök, hogy tetszett, és érzéseket váltott ki belőled. Ezt mindig jó hallanom :)
      És hogy miért nincs folytatása? Mert egyelőre nem akarok többet foglalkozni a dologgal. Persze, nem kell megijedni, nagy valószínűség szerint bele fogok kezdeni egy önálló történetbe, azonban most még nem szeretném összekeverni a dolgokat. Minden figyelmemmel a WIW-re szeretnék koncentrálni és azt tisztességesen végigvinni. Prológus-féleséget pedig azért nem írnék, mert még nincs kiforrva normálisan a háttér, a karakter, a sztori, a cselekmények... úgy minden... Nem akarok feleslegesen ígérgetni.

      Ui.: Soha ne kérj bocsánatot azért, mert van véleményed!

      Izzie

      Törlés

Bleib mit mir! 33. rész

„Az ember a múltban találja meg a jövőjét, s mindkettő része egy oszthatatlan egésznek.” - Frank Herbert