2014. április 1., kedd

Wenn ich weine... 15. rész

Sziasztok!
Végre megérkezett a következő rész. Tudom, hogy illő lett volna hamarabb hoznom, csak sajnos az elmúlt pár nap nem a terveim szerint alakult...
Ha őszinte akarok lenni, akkor nem ez volt az egyetlen ok, amiért késtem. Kicsit a szívemre vettem, hogy az előző rész valószínűleg nem nyerte el a tetszéseteket (legalábbis erre következtetek a visszajelzések csekély számából). Hiába fogadom meg minden egyes alkalommal, hogy nem fogok kiakadni azért, mert nem véleményezitek a 'munkámat', azért mégis rosszul esik, hogy nem vált ki belőletek olyan fokú reakciót, amiről úgy érzitek, azonnal le kell írnotok...
De mindegy is, ez az egyéni problémám... :)

Jó olvasást a részhez!

15. rész - Alakul...



     Egész hétvégén az öccsét figyelte. Kereste a jeleket, az apró nyomokat, amelyek elárulhatnák, mit is gondol Bill. Kíváncsi volt, mit ért el a kis akciójával. Marisának úgy tűnhetett, Tom csak puszta szórakozásból dugta el a cipőjét és erőltette a ver az apád-témát, pedig nem. Tom így akarta felpiszkálni kicsit, hogy hatásosabb legyen Bill belépője. És nem mellesleg, ha ilyen lelkiállapotban is képes hatást gyakorolni Marisára Bill kisugárzása, akkor nem veszett ügy a vállalkozása.
     A lépcső tetején kuporogva hallgatta végig a már-már hányingerkeltően nyálas romantikázást, viszont az a pár mondat is elég volt, hogy bizonyosságot nyerjen a feltételezése.
     Sokat gondolkodott a kivitelezésen, hogy miként kellene összehozni Marisát és Billt. Maga az ötlet akkor merült fel a fejében, mikor együtt látta őket, abban a szent másodpercben, mikor öccse megfogta Marisa csuklóját, és a lány már csak ettől a mozdulattól fülig pirult.
     Azt azért sajnálta, hogy nem sikerült lebeszélnie egy hétvégi randit is, mivel úgy közelebb lenne a célhoz, de talán még így sincs veszve minden. Az alapokat már sikeresen lefektette, más dolga már nincs is, mint ügyesen építkezni.
     - Jó reggelt, hercegnő – vigyorgott Tom, mikor hétfő reggel meglátta Marisát a második emeleti asztalnál ülni. Már előre látta, milyen újabb trükköket fog bevetni azért, hogy közelebb hozza egymáshoz Billt és Marisát. Jelen pillanatban ez volt az életcélja. Boldoggá tenni az öccsét. – Nem unod még, hogy minden reggel itt ülsz? – foglalt helyet a lánnyal szemben. Kivételesen Billt is hívta a reggeli találkára, aki viszont nem élt a lehetőséggel, szemrebbenés nélkül képes volt azt hazudni, hogy sietnie kell torna órára. Átlátszó hazugság volt, akár azt is mondhatta volna, hogy siet, mert el kell töretnie a karját.
     - És te nem unod még, hogy minden percben bunkó vagy? – kérdezett vissza Marisa, fel sem pillantva az előtte heverő nyitott könyvből.
     - Én bunkó? – szörnyülködött Tom tettetett felháborodással. – Kikérem magamnak!
     - Hülye vagy – csóválta meg a fejét Marisa, ajkain egy gyönyörű mosollyal. Tom egy pillanat erejéig le is blokkolt, mivel ez volt az első alkalom, hogy a lány ilyen csillogó szemekkel nézett rá. Hirtelen megértette, mi az, ami miatt Bill vonzódik hozzá: a lényének ártatlansága. – Te nem jössz?
     - Ja, de, persze. – Annyira elkalandoztak a gondolatai, hogy észre sem vette, időközben becsengettek, Marisa pedig már csak rá vár. – Van egy meglepetésem – folytatta, már a tanterem felé sétálva.
     - Nem szeretem a meglepetéseket – húzta el a száját Marisa olyan undorral, mintha épp kutyagumiba lépett volna.
     - Ne aggódj, nem az öcsém kitépett szívét kapod meg egy dobozban – kacagott jóízűen Tom Marisa ábrázatán.
     - Hogy jön most ide az öcséd? – motyogta Marisa szemlesütve, zavartan kapargatva a kezében tartott könyv borítóját.
     - Nem tudom – rántotta meg a vállát, mintha fel sem tűnt volna neki a lány reakciója. Há, tudtam, elpirult! – kiáltott fel magában. Öcsém, hamarosan szexelni fogsz.
     - Mit vigyorogsz? – torpant meg Marisa a teremhez érve. A tanár épp akkor nyitotta az ajtót.
     - Semmit, Mimi, semmit – rázta meg a fejét Tom, majd saját magát is meglepve ugyan, de átkarolta a lány vállát.


     Hülye Tom! Miért kellett szóba hoznia Billt? Mintha csak tudta volna, hogy nem akarok róla beszélni. De nem csak emiatt voltam zavarban.
     Ahogy beléptem a terembe a vállamon Tom karjával, automatikusan kereste pillantásom Mischát. Nem is tudom, mire számítottam igazán az elmúlt hét történései után, de mégis, amit láttam, attól felfordult a gyomrom. Barbie pont akkor hajolt az ajkaihoz, amikor odanéztem. Mégsem ez borított ki, hanem az, hogy Mischa engem nézett, míg Barbiet csókolta. Fintorogva bújtam közelebb Tomhoz, s ez csak akkor tűnt fel, mikor finoman dörzsölni kezdte a vállam, mert kirázott a hideg Mischa kék szemeinek látványától.
     - Fázol? – hajolt előre, hogy a szemembe nézhessen.
     - Nem, csak… mindegy – bújtam ki a karja alól és elfoglaltam a székem. – Te Miminek hívtál? – tettem szóvá a megszólítást.
     - Jam. Nem tetszik? – kacsintott rám. Fogadni mertem volna rá, hogy szándékosan talált ki ilyen hülye becenevet, csak azért, hogy bosszanthasson.
     - Nem… Toto – nyögtem be az első szót, ami eszembe jutott.
     - Na, ez durva volt – sápadt el egy másodperc alatt.
     - Miért? Nem tetszik… Toto? – kérdeztem édesen mosolyogva.
     - Gonosz vagy.


     - Jézusom, ne nyafogj már annyit! – emeltem a plafon felé pillantásomat, mivel már nagyon untam Tom drámázását. – Csak egy nyamvadt matek dolgozat. Kisujjból kirázod – lapogattam meg a hátát.
     - Te biztos – nézett rám úgy, mint valami idiótára. – De nekem tíz ember kisujja is kevés lenne – támasztotta meg ismét homlokát a folyosói asztalunkon. – Én hülye vagyok a matekhoz – nyöszörögte elkeseredetten.
     - Hülye vagy, ezt támogatom – könyököltem az asztalra elgondolkodva –, viszont matekból egész sokat fejlődtél.
     - Ezt most csak úgy mondod – emelte fel a fejét, hogy azután gyanakvó pillantásokkal méregethessen.
     - Hát szoktam én hazudni… Toto? – villantottam fel legangyalibb mosolyomat.
     - Új becenevet kaptál? – hangzott el a kérdés a hátam mögül, én pedig abban a pillanatban megtérdeltem az asztalt. Nem csak az ijedtség miatt reagáltam így, hanem mert rögtön tudtam ki áll mögöttem. Bill.
     - Te csak kussolj – mordult fel ellenségesen Tom, miközben előrébb dőlt, hogy jobban láthassa az időközben a másik oldalamon helyet foglaló öccsét. Mivel nyilvánvalóan két tűz közé kerültem, eszemben sem volt megnyikkanni, de még csak oldalra pillantani sem. Ha megteszem, biztosan elpirulok – a jelenleginél is jobban –, azután pedig eszméletlenül fordulok a földre. Nem, nincs az az isten, hogy én megmozduljak!
     - Mitől vagy így kibukva? – csúszott közelebb Bill, hogy azért halljon is valamit a válaszból, ne csak a többi diák keltette monoton zajt.
     - Matek doga – nyögte teljesen elkeseredve Tom.
     - És? – értetlenkedett Bill. – Úgy hallottam, remek tanárod van. – A szemem sarkából láttam, hogy az arcomat fürkészi, valamilyen árulkodó jel után kutatott.
     - Nem is azzal van a gond… - válaszolta Tom olyan halkan, hogy valószínűleg csak én hallhattam.
     - Valld már be, hogy csak betojtál – fakadtam ki a zavarom ellenére, mivel már nagyon idegesített a rinyálása.
     - Szívd vissza! – felelte tagoltan.
     - Látod, most is hisztizel – böktem meg a homlokát. – Esküszöm, néha rosszabb vagy, mint egy havibajos kiscsaj – dörzsöltem meg fáradtan a homlokomat. Sajnos a mozdulat hatására Bill felé fordult a fejem.
     - Oké, ennyi volt, fújhatod a meglepetést – csapott az asztalra dühösen Tom, miközben felállt.
     - Higgadj már le… Tomi – nyúlt át a mellkasom előtt Bill, hogy megfoghassa bátyja csuklóját.
     - Igen, Toto, higgadj le – kuncogtam Tom arcát nézve. Próbáltam nem tudomást venni arról a tényről, hogy Bill karja még mindig ott feküdt előttem az asztalon.
     - Csesszétek meg! – fújtatta Tom táskáját a vállára csapva. – Remélem, nemi betegséget kaptok – mutatott először az öccsére, majd rám, végül pedig sarkon fordult és faképnél hagyott minket.
     - Most komolyan – érintette meg az asztal szélét piszkáló ujjaimat Bill. – Mi baja van? – kérdezte, mikor végre volt annyi bátorságom, hogy a szemébe merjek nézni.
     - Se-semmi – dadogtam. – Holnap dolgozatot írunk matekból… Fél, hogy el fogja szúrni – rántottam meg a vállam.
     - Ennyi? – pislogott nagyokat Bill. Pár pillanatig értetlenkedve nézett rám, de azután váratlanul kitört belőle a nevetés.
     Az én gyomrom pedig akkorát ugrott ettől a hangtól, hogy majdnem hanyatt zuhantam le a lócáról, amin ültünk. Viszont nemcsak emiatt sütöttem le a szemeimet, hanem azért is, mert mindenki, aki a közelünkben tartózkodott, minket kezdett bámulni. Legszívesebben világgá szaladtam volna a szégyentől, ugyanakkor Billhez bújtam volna, hogy még közelebbről hallhassam a gondtalan nevetését. S bár nem akartam, nem bírtam megállni, hogy ne mosolyodjak el én is.
     Látnom kellett az arcát, a csillogó szemeit. Meg akartam érinteni, megsimogatni az arcát, érezni a teste melegét, tudnom kellett minden gondolatát.
     A gyomrom reszketve kucorodott össze, s levegőt venni is alig bírtam, úgy feszítette a mellkasomat az új, ismeretlen, kettős érzés.
     Remegett az ujjam, ahogy Bill ujjai felé csúsztattam az asztalon. Pár centi volt a távolság, amit le kellett küzdenem, ennek ellenére egy egész örökkévalóságnak tűnt, míg végre mutatóujjam félénken ugyan, de megsimíthatta a kézfejét.
     Nagy levegőt vettem, s nem is mertem addig kiengedni, amíg bizonyságot nem nyertem arról, hogy egyáltalán észrevette a mozdulatot és felfogta, mekkora lépés volt számomra ez a picike jelzés is.
     Összefacsarodott a szívem attól, amit az arcán, a szemeiben láttam; megértést, gyengédséget, törődést. Szerettem volna hinni, hogy a szeretet aprócska szikrája is ott csücsül azokban a barna szemekben, melyek először az egymást érintő ujjainkat, azután pedig az arcomat fürkészték.
     Nagyot nyelve, kiszáradt ajkakkal próbáltam viszonozni szelíd mosolyát, csakhogy feltűnt Mischa alakja a látómezőmben, nekem pedig minden álmom és vágyam darabokra hullott. A valamikori legjobb barátom úgy nézett rám, mintha a legsúlyosabb bűnt követném el azzal, hogy közel engedek magamhoz valakit, és ez a valaki történetesen Bill. Talán nekem nincs jogom továbblépni, nem akarhatom a boldogságot? Ugye nem kell megtagadnom magamtól azt, amit mindenki más erőlködés nélkül megkaphat?

\m/(-.-)\m/

4 megjegyzés:

  1. Szia! Ezen a részen csak mosolyogni tudok. Akkor is mosolyogtam amikor olvastam, és most is, hogy "kritikát" írok. Valamiért nagyon cuki volt. Látom magam előtt Mimi vörös fejét. :) Amúgy Mischát nem szeretem, bár ez egyéni szoc problémám, de akkor is el kellett mondanom. :D És szurkolok Tomnak, hogy sikerüljön a terve, olyan nagyon nagyon jó lenne egy happy end (Billes!!). Na de most komolyra véve a szót: mint mindig most is nagyon jó rész lett, fantasztikus szókincs, életszerű reakciók, stb, stb. Külön köszönet, hogy megint ilyen gyors voltál. Csak így tovább. :) Üdv.: Hajni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Hajni
      Nagyon örülök, hogy tetszett a rész és megmosolyogtatott, ez volt a cél. Szándékosan írtam ilyen pirulós, zavarban fürdő hangulatúra. Mischa tényleg ellenszenves, és még nem is mutatott meg mindent magából.
      Ami pedig az életszerű reakciókat illeti, komolyan megküzdök vele, hogy valóságosnak tűnjenek a párbeszédek és a reakciók.
      Örülök, hogy az ilyen kis finomságokat észreveszed :)

      Izzie

      Törlés
  2. Uuuu de örülök, hogy ilyen gyorsan hoztad! Nekem szerintem eddig ez a kedvenc részem. Ugyan Tomnak szurkoltam, idő közben rájöttem, hogy Mimi ezerszer jobban összeillik Billel. Ez így van rendjén. Mischa meg egy gyökér. Előre félek, hogy majd esetleg szívózni fog Mimivel vagy hogy szétkürtöli, hogy Mimi apja milyen... Csúnyán kihasználta Marisa naivságát. Viszont Tom a kedvenc karakterem. :) nagyon aranyos gesztus tőle, hogy össze akarja hozni őket, hogy Bill boldog legyen. :') és a gondolatain "öcsém,..." nagyon jót nevettem.:D olyan Tomos:)
    Szóval összevetve: nagyon jó lett, még mindig imádom, ahogy írsz, gratulálok! :)
    Puszi
    Fancsi
    U.i.: valamiért nem engedett kommentet írni, ez volt az oka, hogy nem írtam, de már remélem meggyógyult, és engedi, hogy írjak pár sort :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látom, meggyógyult :)
      Ami Mischát illeti, igen, valóban gyökér, és még nem is láttál mindent. Lesznek még érdekes húzásai, hidd el.
      Azzal pedig egyet kell értenem, hogy jobban összeillik Marisa Billel, mint Tommal... bár Tommal sem lenne veszett ügy a dolog. Ezért gondolkodtam eleinte úgy, hogy Tommal hozom össze, de mivel már volt két Tom központú történetem, úgy fair, ha Billnek is alkotok egy társat. Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy sokkal nehezebb Bill szemszögéből írnom, valahogy mindig könnyebb papírra vetni Tom gondolatait és viselkedését.
      De pont ezért kihívás, nem?

      Izzie

      Törlés

Bleib mit mir! 33. rész

„Az ember a múltban találja meg a jövőjét, s mindkettő része egy oszthatatlan egésznek.” - Frank Herbert